пʼятницю, 29 січня 2010 р.

Корпоративна символіка

Гімн Гімназії
Слова Дубового Сергія
Музика Брохуна Володимира

Сонце ранок новий почина,
І проміння так сяє барвисто,
В знань країну пора вирушать,
Кличе дзвоник усіх голосисто.
Я ступлю на знайомий поріг,
Нас гімназія радо зустріне,
Я знайду серед тисяч доріг
Лиш одну, що так душу зігріє.
Приспів:
Ми в гімназії наче сім’я,
Ми усі в ній єдина дитина
Кожен вчитель і кожна дитина
Неповторні, такі різні Я.
Будь найкращою ти від усіх,
Ми зусиль докладаємо не мало,
Щоб гімназію всі прославляли
Номер двісті шістдесят сім.

Конкурентні переваги гімназії:
- висококваліфікований педагогічний колектив;
- досконале вивчення іноземних мов (англійська, німецька, французька мови);
- плідна робота учнівського самоврядування;
- високі показники районних та міських олімпіад, захиcту
науково - дослідницьких робіт Малої академії наук;
- високі результати зовнішнього незалежного оцінювання;
- розгалужена структура виховної роботи;
- авторські програми курсів;
- співпраця з вищими навчальними
закладами міста Києва;
- міжнародні зв’язки.

1 коментар:

Ангелина сказав...

Мені подобається вчитися у гімназії.