вівторок, 11 лютого 2014 р.

Святкування 200-річчя від дня народження Т.Г.Шевченка

        10 лютого 2014 року в ДРДА відбулося виїзне засідання клубу «Червона калина» гімназії. Гуртківці (учні 8-Б класу.) провели для учнів 4 класу віртуальну екскурсію «Ім’я Т.Г.Шевченка на карті Києва». 


    

            



           Учасників заходу привітали Мельниченко Марина Василівна – заступник начальника  відділу у справах сімї, молоді та спорту  Дарницької районної державної адміністрації в м. Києві та Юрчук Олена Миколаївна – директор гімназії.
  

Для кожного киянина священні  місця, де бував Кобзар. Нікого не залишила байдужим хата-музей у провулку Шевченка в середмісті, де зберігаються раритетні експонати, де й понині витає дух митця. На мансарді, яку в свій час було обладнано під майстерню, і досі можна побачити робочий стіл Шевченка (який був ще й академіком гравюри), його гравірувальне приладдя, оригінальні офорти.  

        

  




На території літературно-меморіального будинку-музею Тараса Шевченка дивом збереглося єдине старе дерево, яке пам’ятало Кобзаря. 200-річна шовковиця Т. Шевченка, яка росте в тихому садку біля будинку, — улюблений екскурсійний об’єкт відвідувачів музею. Пройшли екскурсанти й шлях від Подолу до Пріорки. Шевченка колись зачарувала надзвичайна мальовничість Пріорки, яка відзначалася й оригінальністю забудови. 
Його увагу, як художника, привернув будиночок, про який він згадував: «... з білими-білими, як сметана, стінами». Садиба мов потопала в розкішному садку. Цей будиночок у розкішних садках нагадував Шевченку рідну оселю. Милував око і душу найстаріший дуб Києва, під яким любив відпочивати поет. Поклонилися також церкві Різдва Христового на Подолі, адже саме сюди у травні 1861 року було доправлено домовину з прахом Шевченка. Вибір церкви був не випадковий, ця церква була освячена в рік народження Т. Шевченка. Відтоді церкву називають Шевченковою.   

       А завершився урок вікториною «Ім’я Т.Г. Шевченка на карті Києва» і читанням власних віршів на честь поета. Багато нового й цікавого дізналися учні про перебування Т.Г. Шевченка в Києві.
      Доломанська В.В.,





   
                      

15 коментарів:

Анонім сказав...

Як добре, що такого геніального та всесвітньо відомого поета Т.Г. Шевченка ще не забули, що його згадують та проводять в його честь різні заходи.
Севастьянова Артура 9-Б клас

Анонім сказав...

Так добре, що геніального поета українського слова, Т. Г. Шевченка, не забули навіть через 200 років.

Тарєлко Максим 9-Б

Александра сказав...

Цього року минуло 200 років від дня народження  Т.Г. Шевченко - славного сина українського народу, але й сьогодні його слово живе серед нас.Його пам’ятають поважають, ним захоплюються, до нього прислуховуються. Він і сьогодні сучасний. Його твори пройняті демократичними ідеями, набули популярності серед широких народних мас. Його заклик до братерства й любові, до правди й справедливості, а над усе — до волі, має всесвітнє значення.

Тарас Шевченко був і залишається зі своїм народом, з Україною, він навічно оселився в серці кожного з нас i це святкування ще раз пiдкреслило велич цього поета!
Журавлёва Александра 9-Б

Друзенко Аліна, 8-Б сказав...

Я приймала участь у цьому заході, оскільки захоплююся такою людиною як Тарас Григорович. Проект був дуже цікавим.

Анонім сказав...

Приймала участь у святковому конецерті до 200 річчя з дня народження Т.Шевченка грала на скрипці Мелодію Скорика. Завди рада грати та брати участь у концертах.

Скударнова Марія 9-б

Анонім сказав...

"Реве та стогне Дніпр широкий..."
Свято було чудовім особліво сподобався музичний супровід хоча дещо гучно.
Коваленко Дмитро 9-А

Пархоменко Тетяна, 8-Б клса сказав...

Я брала участь у проекті, тому що захоплююся творчістю українського генія Тараса Шевченка. Проект був цікавим і захоплюючим.

Колодінська Яніна 8-А сказав...

Дуже цікавий захід. Так добре, що Тараса Шевченка пам'ятають навіть через 200 років!

Дудука Вова, 8-Б сказав...

Я брав участь у цьому пректі. Мені дуже сподобалось працювати над ним, також мені було цікаво дізнатися щось нового.

Анастасія Рондік, 8 – Б класу сказав...

Навіть через 200 років ми досі пам`ятаєму таку визначну в українській літературі людину, як Тарас Григорович Шевченко.


«Любіть свою Батьківщину і рідну мову так, як любив покійний Тарас Шевченко. Для його пам’яті це буде найкращою нагородою і нерукотворним пам’ятником».

А. Р. Церетелі

Анонім сказав...

Тарас Григорович Шевченко — великий український народний поет та геніальний митець. Цього року минуло 200 років від дня народження Т. Г. Шевченка, але його ім'я до сьогодні відоме не тільки в Україні а й у всьому світі.
Болдирєва Вікторія 8-Б

Unknown сказав...

Я дуже пишаюсь тим, що в українській літературі є такий письменник як Тарас Шевченко. І навіть по при того що пройшло вже 200 років від народження Т. Шевченка, він назавжди залишиться в наших серця!

Unknown сказав...

Я захоплююся творчістю геніального пророка - Тараса Григоровича Шевченка. Мені дуже приємно, що навіть через 200 років його слово пам'ятають. Нажаль я не брав участі у цьому заході, але я був присутній і мені все сподобалось.

Unknown сказав...

Тарас Шевченко- геній усіх часів і вже пройшло 200 років з "його часу". І цей проект, створений для вшанування творчості й життя Тараса Шевченка, тішить мені серце. Адже це так приємно, що українці й досі шанують свою історію та культуру
Таровська Іванна 9-В

Unknown сказав...

Я дуже пишаюсь тим, що в українській літературі є такий письменник як Тарас Шевченко.Мені душе подобаються його вірші.Я була присутня на цьому заході і мені дуже сподобалося. Я дуже рада, що навіть через 200 років всі пам'ятають таку геніальну людину як Тарас Шевченко!