пʼятницю, 5 жовтня 2012 р.

Святкування Дня Вчителя


У гімназії продовжуються  урочистості з нагоди 25-річчя навчального закладу.
  У рамках відзначення ювілею гімназії та з нагоди святкування Дня Вчителя 3 жовтня 2012 року в актовій залі гімназії відбулося свято, на яке завітали заступник голови Дарницької районної у місті Києві державної адміністрації Василь Маркович Дзюба, заступник начальника управління освіти  Дарницької районної у місті Києві державної адміністрації Безпалько Олександр Миколайович, директор Дарницького районного науково-методичного центру Кривоконь Ірина Євгеніївна, представники профспілкової організації працівників освіти Дарницького району, управління освіти та науково-методичного центру.

Для вчителів гімназії та гостей учні підготували святковий концерт.

11 коментарів:

Unknown сказав...

Це святкування пройшло дуже чудово.
(Шелест Влад)

Unknown сказав...

День вчителя виявився чудовим, мені дуже сподобалося!
Коростинська Ніколіна 9-В

Лиза Савенок сказав...

Мені сподобалося вітати вчителей з Днем вчителя. Багато яскравих емоцій було в цей день. Також у кінці дня мої однокласники та інші учні школи влаштували дуже веселий концерт. Всі були задоволені і я також.

Марина Пахольницька 9-В сказав...

День вчителя пройшов чудово! Усі виступи запам'яталися надовго. Я отримала задоволення від цього дня, всі отримали багато позитивних емоцій.

Unknown сказав...

Свято на честь Дня вчителя пройшло бездоганно! Я вражена!

Анонім сказав...

Свято до дня вчителя було цікаве
Бадічко Анастасія 9-Б

Невхорошева Анастасія 9-Г сказав...

Це свято було просто чудовим!Гадаю,що усім сподобався концерт!Ми отримали гарний настрій на весь день)

Минко Ольга сказав...

Свято День вчителя мені дуже сподобалося,воно було вражаюче!

Минко Ольга сказав...

Свято День вчителя мені дуже сподобалося,воно було вражаюче!!

Анастасія Борисенко сказав...

Свято День Вчителя пройшло бездоганно! Концерт був дуже гарний! Всі були вражені. Багато позитивних емоцій ми отримали на весь день!)

Unknown сказав...

Никита Савчин 9-В Свято, пройшло бездоганно, мені сподобалось!