середу, 5 вересня 2012 р.

Музей історії освіти гімназії розпочав своє життя



 
Той тільки народ може бути сильним духом,  у якого є національна рідна школа.                                                                                                Кирило Стеценко
       1 вересня 2012 року  
гімназія №267 м. Києва святкувала своє 25-річчя. Одним із заходів стала церемонія відкриття музею історії освіти гімназії. Музей створено за ініціативи директора гімназії на принципах доцільності, актуальності, зацікавленості. 
Створення музею стало результатом цілеспрямованої, систематичної, творчої, пошуково-дослідної, експозиційної роботи педагогічного та учнівського колективів.  Головним завданням в роботі музею є:
    ·        сприяння вдосконаленню навчально-виховного процесу; розвиток творчих інтересів учнів до пошукової, краєзнавчої, науково-дослідної, художньо-естетичної роботи; формування в молодого покоління розуміння нерозривного взаємозв’язку  минулого, сучасного й майбутнього України;
·        допомога педагогічному колективу гімназії в упровадженні нових нетрадиційних форм роботи за інтересами; можливість дітям провести паралелі між експонованими речами та їх сучасними аналогами, поєднати в уяві річ із музейної вітрини зі звичайною, уявити історичну дійсність і «прожити» під час музейного уроку майже годину в певній епосі.

На церемонії відкриття музею були присутніми представники Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації, управління освіти, Свято-Ольгінської церкви, вчителі, учні, батьки, запрошені гості. 

20 коментарів:

Гацюк Богдан сказав...

Нещодавно я побував в шкільному музеї.Музей звичайно не великий. Але там багато цікавого. Наприклад:перший шкільній компютер ,друкарська машинка,старі фотографії,шкільна форма радянського союзу.Побачив всі нагороди нашої гімназії ( а їх дуже багато). Взагалі музей цікавий.Тим хто не ходив раджу завітати.

Тертична Юлія сказав...

Тертичная Юлія. В нашому шкільному музеї я була вже 2 рази. Це, безперечно, цікаве місце, що відкриває різні сторінки життя нашої гімназії. Дуже цікава історична частина музею, де є старі прапори, шкільна форма, фото, документи, перший комп’ютер і друкарська машинка нашої гімназії. Вони допомогли вже не одній дитині глибше зануритися у цікаву історію нашого навчального закладу і краще пізнати його. У сучасній частині музею є безліч нагород гімназії, що підкреслюють її велич.
В цілому мені подобається наш музей, особливо його історична частина, але, на мою думку, його можна було б зробити більш доступним, хоча б сучасні нагороди вставити гарно навпроти головного входу, що кожний присутній бачив, у якій удовій гімназії він знаходиться…

Максим Яремчук сказав...

Максим Яремчук
Нещодавно я з моїм класом був у шкільному музеї. Хоча музей не великий за розміром, але у ньому знаходиться багато чого цікавого. Особисто мені найбільше сподобався перший шкільний комп'ютер ы стара шкыльна форма.

Микита Новосьолов сказав...

Я відвідав наш шкільний музей місяць тому,але я добре пам´ятаю його зовнішній вигляд. Хоча це не найбільший шкільний музей ,який я бачив,проте у ньому знаходиться багато цікавих речей:старі фотографії,учнівські нагороди,перший шкільний комп´ютер та багато іншого. Цей музей є справжньою гордістю та прикрасою гімназії. Раджу всім відвідати музей!

Ситнік Руслан написав: сказав...

Я побачив дуже цікавий музей.Там було багато цікавого.Багато фотографій,де зображено все,що відбувалось впродовж 25 років.Також,там я побачив перший шкільний комп`ютер,шкільну форму.Ще,я побачив медалістів,та інших відмінних випускників.Бажаю кожному,що вчиться в нашій школі відвідати цей музей!

Чиркова Анастасія сказав...

Нещодавно з класом ми відвідали музей історії освіти гімназії. Я побачила багато старовинних речей з початку відкриття школи. Там було дуже цікаво. Особливо мене зацікавив перший компютер та друкарська машинка. Там були сучасні та старі альбоми, які школярі робили власноруч. Були фотографії не тільки школярів, а й усього колективу вчителів. У шкільному музеї також присутні відеозаписи. Я на власні очі побачила безліч нагород гімназії. На мою думку музей сприяє вдосконаленню навчально-виховного процесу.

Порохня Анна сказав...

Я відвідала шкільний музей. Музей висвітлює історію освіти гімназії. В ньому висвітлені актуальні питання гімназії. Музей є дуже змістовним. Він невеликий за розміром, але має багато цікавих історичних пам'яток. Умовно його можна поділити на такі зали: зал шкільної форми, зал перших комп'ютерів, зал старих фотографій, зал шкільних досягнень.В музеї зібрано експонати, які висвітлюють досягнення гімназії. Мені сподобався музей нашої гімназії!

Коломіець Вероніка сказав...

Мені сподобався музей.Дуже добре, що він є в нашій гімназії, ми можемо цим пишатись.Якщо буде час, завітайте!

Смірнова Катерина сказав...

Нещодавно ми з класом відвідали наш шкільний музей. На жаль він невеличкий. Але насправді було дуже цікаво дізнатися про історію школи, побачити фотографії, дізнатися скільки було медалістів в нашій школі, які має наша школа нагород, яка раніше була шкільна форма... Нам всім дуже сподобалося. І всім хто вчиться в нашій школі треба обов'язково відвідати цей музей.

Яценко Ірина сказав...

Нещодавно я відвідала музей. Я побачила дуже багато цікавих речей, як експонатів так і нагород. Я вважаю, що музей дуже гарний.

Unknown сказав...

Я вважаю, що історичний музей
освіти - це скарбниця всіх цінностей, що здобула гімназія. Він наповнений різними нагородами, старими речами. Цей музей дуже цікавий і створений з усією душею.

Евгения Малиневская сказав...

Недавно посетила школьный музей. Получила много позитивных эмоций.
Больше всего впечатлило фотография старого кабинета Татьяны Константиновны. Интересно было увидеть старую школьную форму, пилотки, пионерские галстуки и другое. Хотелось бы, что бы после нас осталось тоже осталось что-то хорошее в этом музее.

Аня Мацвейко сказав...

У нас в гімназії знаходиться свій маленький музей, в якому зберігається частка історії нашої школи. У ньому представлені різні експонати: перша шкільна форма, перший комп'ютер,друкарскька машинка, та різні фотографії. Я раджу кожному учню побувати в цій історичній пам'ятці.

Unknown сказав...

БЕЗ МИНУЛОГО НЕМАЄ МАЙБУТНЬОГО...
З подякою рідній гімназії за чудовий музей, бо життя має сенс тільки тоді, коли людина створює нове, красиве та хороше в ім'я щастя та добра, але ніколи не забуває своє минуле та з чого все починалось... Велике дякую організаторам за ПАМ'ЯТЬ!!! Аліна Мазур

Сіманович Аліна сказав...

Мені дуже сподобався музей гімназії.Цікаво було дізнатися про минуле нашої гімназії.Хоча там багато цікавих речей пов`язаних з гімназією,але мені найбільше сподобалася стара форма.

Ткаченко Яна сказав...

Мені дуже сподобався музей гімназії!
Я рада, що наша гімназія береже свою історію, та створює майбутнє!

Шугай Владислав сказав...

Музей просто чудовий багато цікавих речей!!! Загалом дуже захоплююче!!! Так багато в такому маленькому приміщенні!!!

Unknown сказав...

Музей в нашій гімназії- чудовий! Саме там,зібрані всі маленькі частинки нашої гімназії за 25 років. Кожний відвідувач зможе побачити нашу історію,і подивитися, яким життям жила і живе наша гімназія!

Діана Семенова сказав...

Я рада, що в нашій гімназії з'явився наш власний музей. Можна пишатися тими численними нагородами, які здобули наші співгімназисти. Коли в мене забирали найкращі з моїх творчих робіт, то казали , що і їх також виставлять у музеї з багатьма іншими, але я жодної там не побачила, і це сумно((( Та загалом наш музей - найкоащий!

Unknown сказав...

Дуже сподобався музей гімназії!
Ми бережемо минуле и творимо майбутнє!