пʼятницю, 22 березня 2013 р.

Шевченківське свято


    В гімназії, в рамках святкування Шевченківських днів, було проведено районний захід, присвячений 199-й річниці з дня народження Т.Г.Шевченка.
    У заході взяли участь: заступник начальника управління освіти з питань виховної роботи Дарницької районної у м.Києві державної адміністрації Рєка Анжела Дмитрівна, провідні спеціалісти відділу виховної роботи Бекещенко Вікторія Григорівна, Юрчук Олена Миколаївна, методист Дарницького науково-методичного центру Демченко Алла Михайлівна, сучасний український поет, член Національної Спілки письменників України Скомаровський Вадим Петрович, заступники директорів з виховної роботи та вчителі української мови і літератури Дарницького району.
   Заступник директора з виховної роботи гімназії Дубовий Сергій Анатолійович запросив усіх гостей у царство мудрого й красивого, правдивого й цінного, сильного й ласкавого, доброго й мужнього слова.
    Яскравим був виступ Зразкового художнього колективу ансамблю народного танцю «Гопак». До глибини душі всіх зворушила пісня «Думи мої, думи», виконана під бандуру ученицями гімназії Долгополою Каріною та Скударновою Марією. Власну поезію читала переможець міського етапу мовно-літературного  конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, учениця 11 класу Циганенко Мілана. Незабутнім став виступ сучасного творця слова, українського поета Вадима Скомаровського.
     Учасники заходу мали змогу доторкнутись до Шевченкових цілющих джерел, до його вічного живого слова. 

2 коментарі:

Коломоец Юлия,9-г сказав...

Я побувала на цьмоу святі і мені неймовірно сподобалось на ньому знаходитись!Як тільки я опинилася у залі,де проводилося свято,то я одразу відчула український дух,дух українського народу!Я хочу ще відвідати захід на схожу тематику!Меня справді дуже сподобалось!

Unknown сказав...

Лично мне очень понравилось) я принимала участие играла на скрипке и пела, в основном больше мне понравилось пропускать уроки ;)