середу, 12 березня 2014 р.

Радіопередача про віртуальну екскурсію

У рамках проведення Шевченківських днів у гімназії №267 відбулася зустріч учнів 8-Б класу - учасників гімназійного проекту "Віртуальна екскурсія Шевченківськими місцями Києва" та координатора проекту, учителя української мови та літератури, Доломанської В.В. з кореспондентом першого каналу Українського радіо Марією Вовчок.

У своєму інтервю гімназисти поділилися захоплюючими враженнями від відвідання Шевченківських місць Києва та досвідом створення за мотивами подорожей віртуальної екскурсії для учнів гімназії. Прозвучали невідомі факти з біографії Кобзаря, про які гімназисти дізналися під час опрацювання матеріалів проекту, та особисті відчуття, що надихнули на творчість.



http://schedule.nrcu.gov.ua/grid/channel/period/item-listen-popup.html?periodItemID=400243

12 коментарів:

Unknown сказав...

Я, Дарина Павленко,учениця 8-Б класу, брала участь у проекті"Ім'я Шевченка на карті Києва". Цю роботу я виконувала із задоволенням, адже хотіла дізнатися більше про життя та творчість видатного письменника. Цей проект робила я зі своїми однокласниками. Кожен готував про місце, де побував Шевченко. Наприклад, я готувала про Церкву Різдва, що на Подолі. Історія, яка пов'язана із цим місцем мене дуже зацікавила і тому я взялася саме до цієї теми. Крім цього, у нас брали інтерв'ю для ранкової радіопередачі "Школяда". Всі залишилися задоволеними!

Анонім сказав...

Я, Довбиш Владислав ,учень 8-Б класу, брав участь у проекті"Ім'я Шевченка на карті Києва". Мені дуже сподобалось брати участь у проекті , адже я хотів дізнатися більше про життя та творчість Тараса Григоровича Шевченка .

Unknown сказав...

Я,Чумак Єлизавета, учениця 8-Б класу брала участь у проекті "Ім'я Тараса Григоровича Шевченка на карті Києва". Проект був надзвичайно цікавим, адже я дізналась більше про Кобзаря. Я зацікавилась історією пам'ятника Шевченку і з'ясувала, що він був всатовлений на честь 125-річчя Шевченка.Я дуже задоволена результатом проекту- віртуальною екскусією, окрім того ми стали зірками радіопередачі "Школяда"

Анонім сказав...

Я, Казанович Аліна, учениця 8-Б класу брала участь у проекті "Ім'я Тараса Григоровича Шевченка на карті Києва". Проект мені надзвичайно сподобався, вся нова інформація і різні цікаві факти про життя Кобзаря справили на мене велике враження. Я була зацікавлена арештом Шевченка, таким чином дізналася багато нового про його складне життя. Я дійсно задоволена результатами нашої віртуальної екскурсії. Також я дуже задоволена, тим, що ми стали учасниками радіопередачі "Школяда".

Unknown сказав...

Я, Сергій Ярема , учень 8-Б класу спостерігав за розвитком проєкту. Мені він дуже сподобався.

Анонім сказав...

Я, Міщенко Олександра, учениця 8-Б класу брала участь у проекті "Ім'я Тараса Григоровича Шевченка на карті Києва".Цей проект видався надзвичайно захоплюючим та цікавим, оскільки в мене та мого класу з'явилася нагода донести до інших людей цікаву інформацію про життя видатного письменника та художника Тараса Григоровича Шевченка, яку ми збирали під час відвідування різних визначних пам'яток. Мені довелося розповідати про Хату-музей, в якій колись проживав кобзар. Я задоволена результатом нашої безперервної праці.))

Анонім сказав...

Я, Ткаченко Юлія, учениця 8-Б класу, разом з іншими моїми однокласниками готувала проект "Ім`я Шевченка на карті Києва". Я готувала інформацію про площу Тараса Шевченка. Готуючи повідомлення, я дізналася чимало цікавого про життя Кобзаря, а також про історію Києва. Для мене стало приємною несподіванкою те , що нашим проектом зацікавилася ранкова радіопередача "Школяда". А загалом, готувати проект було надзвичайно цікаво!

Unknown сказав...

Я, Базченко Євген, учень 8-Б класу спостерігав за розвитком проекту. Мені він сподобався та запам'ятався.

Анонім сказав...

Я, Коновальчук Олександр,ученик 8-Б класу, брав участь у проекті"Ім'я Шевченка на карті Києва". Цей проект дуже мені сподобався і я дізнався багато нового.

Unknown сказав...

Я Мурадов Ігор, учень 8-Б класу, разом з однокласниками приймав участь у проекті, так як у нас дуже дружний клас, то працювати над цим проектом було дуже цікаво і захоплююче.

Сушан Анна сказав...

Я, Сушан Анна, учениця 8-Б класу спостерігала за репетицією проекту. Цей проект мені дуже сподобався.

Unknown сказав...

Я, Шевчук Владислав, учень 8-Б класу сподіваюсь на такий проект.