четвер, 10 травня 2018 р.

День пам’яті і примирення та День перемоги в гімназії № 267 м. Києва


В рамках відзначення Дня пам’яті і примирення (08.05) та Дня перемоги над нацизмом у Другій Світовій війні (09.05) в гімназії № 267 відбулося засідання історичного клубу «Перспектива». На заході були присутні учасники АТО на Сході України, ветерани праці.
         Учні гімназії підготували літературно-музичну композицію «Діти України за мир», вручили почесним гостям символи пам’яті – червоні маки.



Чимало свят дарує нам весна,
Як в рідний дім повернення з дороги.
Та є найбільш хвилюючим для нас
Величне свято Перемоги.

        
Ми віримо, що нашу Батьківщину, нашу Україну зламати не можна. Наче казковий птах, вона піднімається, відроджується із попелу, розправляє гордо крила, стає міцнішою, сильнішою, кращою.

СЛАВА УКРАЇНІ – ГЕРОЯМ СЛАВА!



9 коментарів:

murzilka9000 сказав...

Я вважаю, що засідання клубу "Перспектива" є гарною ідеєю для нашої школи, та взагалі для нашого часу. Всі учасники дуже гарно підготувалися, всі молодці, так тримати далі.

Unknown сказав...

Я вважаю, що засідання історичного клубу "Перспектива" дуже важливо та актуально, особливо в цей день. Адже ми маєио пам'ятати завжди своїх героїв та вшановувати їх пам'ять, тому, що це наша історія і ми не маємо права її забувати!!!!!!!!!

Оля сказав...

Як людина, яка брала участь в цьому заході, я можу сказати, щов кожний вірш, кожну пісню, кожне слово ми, виступаючі, вклали всю свою душу, всі свої думки, своє ставлення до того, що відбувається на Сході країни та війни загалом. Я вважаю, що зібрання клубу "Перспектива" важливе в наш час.

anna_anlelit сказав...

Я дуже вдячна організатрам за те, що дали мені можливість не тільки бути присутньою, а й стати учасницею цього чудового та пізнавального заходу, продекламувати торкаючий серце вірш та вручити ветеранам символи перемоги - червоні маки.

Рубнікович Єлизавета сказав...

На мою думку, зробити захід на честь Дня перемоги, пам'яті та примирення було гарною ідеею. Всі учасники проникли атмосферою цього свята і передали її глядачам. Я вдячна всім хто приймав участь, ви всі молодці.

Alisa King сказав...

як на мене, цей захід - важлива подія, як для нашої школи так і для всієї країни. будо дуже цікаво та пізнавально. дякую всім хто брав учать у засіданні цього історичного клубу.

Владик Марценюк сказав...

Дуже сподобався це засідання, в цей час я був в залі, атмосфера приголомшлва.Запрошені гості розповідали душевні історії та і взагалі свято вдалося.
Дякую організаторам за чудове свято))

Кate сказав...

Хочу поділитися своїми враженнями про це свято. Я щиро вдячна вчителям за можливість брати участь у цьому заході, адже я вклала у нього частинку своєї душі та серця. На мою думку, зібрання клубу "Перспектива" є актуальним у наш час, зважаючи на трагічні події на Сході України

Ivan Treidub сказав...

Все було на вищому рівні, мені сподобався та запам'ятався цей захід. Там був пристунтій мій батько - ветеран АТО !!! Йому також все сподобалося і він дуже вдячний за запрошення. respect